Ny mobil? Sälja gammla?

Hej!

Sitter och tittar på "Prinsen och jag" just nu. Dock har jag sett den x antal gånger förut.

Blev inte så jätte mycket tittande på "Ugly Betty" och "Desperate Housewives". Hjälpte mamma att rensa lite bland våra brukar i stället, haha. Om man öppnar så ska man vara beredd på att få en burk i huvudet, men jag tror att vi slipper det nu :P

Har kikat lite på ny mobil. Har inte riktigt råd att köpa någon ny. Men funderar på att sälja den jag har nu. Är inga fel alls på den, utan jag gillar bara inte Sony Ericsson. Tycker Nokia är bättre. Har ju bara haft min SE sen i juni. Så den är ju inte gammal eller så :P
Denna har jag hittat:



Nokia 7310 Supernova. Den verkar lite bättre än den jag har.
Får bara hoppas på att någon vill köpa min mobil jag har nu. Ska prata med mamma i morgon och se om hon kan hjälpa mig att sätta ut en annons.

Ska sova länge i morgon hade jag tänkt. Men vi får väl se hur det blir med de.
Lär ju gå upp i tid på torsdag eftersom att det är vikt väktarna då. :P

Måste komma ihåg att göra rent runt piercingen innan jag går och lägger mig. Fick något att tvätta med. Sitter en blodskorpa vid båda ändarna.
En sån här har jag i näsan:



Kulan är ju den delen man skruvar av, så smycket "för man in" (hahah, sorry hittade inga andra ord) innifrån näsan, sen kommer den ju upp och då är de bara att skruva på kulan.
Har en likadan i läppen, men den är i storlek 1,6x8 mm, och den jag har i näsan är 1,2x7 mm tror jag han sa.

Nej, nu ska jag se färdigt på filmen, och sen fundera på om jag ska hoppa i säng eller inte. :P

Godnatt!

Kommentarer
Postat av: åsa

jag ska fortsätta bråka med dig! det är ju inge brosk i näsvingen?

2008-10-08 @ 10:06:14
URL: http://rajtantajtan.blogg.se/
Postat av: åsa

NÄÄ, det finns inte. diskussion ska föras påf redag! haha

2008-10-08 @ 12:17:10
URL: http://rajtantajtan.blogg.se/
Postat av: Louise - Sveriges största au pair blogg

Ja men de är bra, du verkar ha skinn på näsan och kör de du själv vill. De är så man ska vara.



Ja, vi måste höras av när det börjar närma sig så att vi kan ses. Det skulle vara skitskoj.



Hoppas allt är bra med dig!

Kramar Louise

2008-10-08 @ 16:37:13
URL: http://louisesa.blogg.se/
Postat av: Åsa

Okej, nu ha rjag kommit på det! om man tar den tillräckligt högt upp så finns det ett tunt lager brosk och jag antar att (ser ut så på bilden)du har tagit där. sen finns det ju de som tar lägre och där finns inget brosk.

2008-10-08 @ 17:33:52
URL: http://rajtantajtan.blogg.se/
Postat av: Åsa

näää, nu tycker jg att du ska byta ut dina länkar mot mer roliga =) min tex =D=D ifs har jag tagit bort mina =S

2008-10-09 @ 20:42:58
URL: http://rajtantajtan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0