Onsdag + ny mobil

Hej!

Vaknade 9,30 så gick upp för att se om lillebror var hemma från skolan, och det var han. Frågade när mamma skulle komma hem, och sen gick jag och la mig i sängen igen. Spelade lite spel på mobilen, haha. Kl. 10 gick jag upp igen.
Kikade lite på tv, och sen började jag titta på "Det bästa från Idol 04-07", som vi fick med när mamma köpte glass igår.

Åt inte frukost förens 12.30, så jag gick runt i min pyjamas tills dess också ;) Brukar nästan jämt klä på mig och äta frukost när jag gått upp. Men sen brukar jag inte gå upp kl. 10 heller ;)

När mamma kom hem så visade jag henne mobilen jag ville ha. Så vi letade massa återförsäljare. Men sen vid 13 åkte hon iväg på möte. Så jag satt och ringde runt till Expert, Siba, Onoff, Telia butiken, Aircall, Teknikmagasinet m.m. Och det var vara Expert som hade den inne. Och där kostade den 1799.
Så jag gav upp :P

Sen vid 14.15 var jag och hämtade busungarna då deras mamma behövde ringa lite viktiga samtal, så de satt och pratade med mig när jag åt mat, och sen lekte de med bilarna också.

Pratade med mamma när hon kom hem och hon orkade inte åka till Valbo, där jag hittat mobilen för 1425 kr. Sa att hon kunde få 150 kr i bensin pengar, men i stället så sa hon att jag kunde få 200 kr av henne så telefonen blir billigare.

Så vid 16.30 drog vi ner på Expert och köpte den :D Så jäkla skönt att ha Nokia igen :D Den bästa telefonen. Är super nöjd :)
Fick dock lägga in hälften av alla nummer igen =/
Kommer ju byta nummer den 20/10, så då blir det att lägga in alla nummer på nytt igen. Men men, det är de värt :D Ska vara jättenoga med vilka jag ger ut mitt nummer till nu.

Just det, har skrivit lite med Sveriges Största Aupair bloggare Louise. Hon har nämnligen fått jobb i Turkiet nästa sommar, så vi bestämde att vi ska försöka ses när jag och mitt sällskap kommer ner :) Hon pratade om att vi skulle försöka besöka något berg. Det ska tydligen vara otroligt fint :) Kommer blir jätte roligt. Jätte gullig tjej verkar hon vara :)

Ikväll är det Greys Anathomy. Så det ska jag kika på :)

Känner inte av att jag tog hål i näsan i går, så det är jätte skönt. Är lite småjobbigt att jag ser kulan så fort jag tittar, men man vänjer sig ju.

Nu ska jag hoppas på att jag får ner "90210" innan klockan 21, så jag hinner se det innan jag går och lägger mig.

Kommentarer
Postat av: Louise - Sveriges största au pair blogg

AAaahhh, va kul att du skriver om mig i bloggen.

Tack snälla du!!



Ja, de blir Side igen. Åh jag är för trött för att minnas men du var i Alanya va?

Shit mitt minne är inte på topp idag.



Va ska du hitta på tills sommaren och de 9 månader har gått? Fasiken de är skitlångt kvar ju!!

Nej, men de går nog snabbt.



Kram Louise

2008-10-08 @ 22:57:05
URL: http://louisesa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0