Onsdag

Hej!

Gick ju och la mig ganska sent i natt, men jag kom upp 7.40 i alla fall. Men jag var sååå trött. Och är fortfarande, men jag får ju skylla mig själv.

Tog bussen 9.15, då jag skulle med Linn till lassarettet. Fick vänta i 40 min innan det var hennes tur. Vi var 20 min tidiga, och sen fick vi vänta 20 min till.
Sen gick vi så Linn fick prova några balklänningar, och sen satte vi oss på Godbiten och åt en baguette. Sen började Linn jobba kl. 12.
Så jag gick bort till djurmagasinet och köpte kaninmat, och sen kom mamma och hämtade mig :P

Har precis kikat klart på "Sex and the city - the movie". Har gjort  lite avbrott då och då, haha.

Ska iväg på VIP grejs på Biltema i borlänge i kväll. Det öppnar på riktigt i morgon, men vi får tjuvkika idag :)

Lillebror kommer strax hem, så då ska vi äta taco och sen åka! Det håller på mellan 18-20. Så hinner hem till Greys Anathomy ;)

Just det, idag är det en vecka kvar tills jag åker till Skåne :D Yeey!

Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0