Prata.

Hej!

Mamma jobbade kväll idag, så det var jag som fick fixa ihop lite mat, haha. Eller jag kokade bara potatis. Sen fick syrran och lillebror köttbullar i sås som mamma gjort i ordning. Men min lillebror gillade inte maten. Själv åt jag potatis och något annat. Vad kan jag inte säga för då blir jag nog mobbad ;) Haha.

Åt lite senare då jag pratade med pappa. Äntligen efter lite pepp i från farmor så plockade jag upp telefonen och ringde. Vi har bestämt oss för att lägga allt bakom oss och stryka ett streck över det nu.
Vi pratade lite om allt möjligt. Mest om deras resa till Turkiet och deras katter :) Märks att vi inte pratat på länge. Efter 1 h och 15 min så la vi på. Skönt att prata ut lite. Pratade lite med min lillebror också, men han hade en kompis på besök så de blev inte så länge.
Just det. Pappas kompis har 16 cd skivor med hur man lär sig turkiska. Han ska låna dem och bränna dem till sig själv, och han sa att om han hade hunnit fått dem tills jag kommer ner så skulle han fixa till mig också :D Kuuuul. Kan jag och pappa prata turkiska med varandra sen ;)

Sen åt jag mat och kikade på Ugly Betty. Sen började jag kolla på desperate Housewives, men efter 10 min kom jag på att jag skulle ringa och prata med pappas fru :)
Pratade om nästan samma saker som med pappa, men även lite annat. Pratade med henne i 40 min :O Men det var trevligt. Bad henne försöka hjälpa mig med vad jag ska ge pappa i fars dag/födelsedags present. Men hon skulle höra av sig om hon kom på något.

Grannen Jessica (hon som har Felix och Fabbe, som jag brukar vara barnvakt åt), undrade om jag ville åka och prov träna med henne någon dag. Så frågade om det var gym hon ville börja på, och skrev att jag vill börja på jympa, och de var det hon ville börja på också :D Super bra.
Vi bestämde oss för att leta på lite träningskläder innan vi bestämmer dag ;) Hahah.
Kommer nog bli jätte roligt :)

Nu ska jag sova! Ska ju upp 6.30 i morgon =/

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0