Serie-tisdag.

Hej!

Gick inte och la mig förens 02.30 i natt :O Satt på msn i typ 5-6 timmar. Inte ofta jag brukar chatta med någon så länge, men det var trevligt :)

Gick upp vid 11.30, jag var sååå trött. Men de är väl kanske förståerligt ;) Gjorde mig i ordning och åt frukost, då jag skulle vara och ta kort kl. 13. Tog bara 5 min. Bestämde med assistenten att hon skulle skicka hem mitt legitimation, så de inte slarvas bort tills jag är tillbaka på jobbet. För de är nog färdigt i slutet på nästa vecka, och då är ju jag i Skåne. :D

Just nu har jag kikat klart på dagens Gossip Girl avsnitt, så tänkte kika på One Tree HIll på kanal 5 om 20 min, och sen titta på dagens nya avsnitt av OTH. Sen efter de ska jag fixa mat. Mamma jobbar kväll idag också. Blir grillkorv och pommes. Dock kanske jag tar couscous till i stället. Vill ju inte gå upp de kilon jag gått ner. Men ska träna lite hemma hos farmor och farfar, och sen ska ju jag och Jessica börja på jympa när jag kommer hem :) Kuul!

Min webbkamera har slutat fungera, så håller på att installera om den igen. Så får hoppas den funkar då. Annars har jag nog garati på den iaf. Har ju haft den i typ 2 månader, så den får ju gärna hålla lite längre. Men vi får väl se.

Fick denna låten skickad till mig igår. Den är riktigt bra tycker jag :D



Ska kika lite på Ugly Betty nu, hann inte se klart första avsnittet på säsong 3 igår, då jag valde att vara social på msn i stället ;) Hähä!

Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0