Serie-Tisdag

Hej!

Gick upp 10.39 idag. Skulle gått upp kl. 10, men jag somnade om ;) Haha.
Har duschat och fixat håret och så. Även fått på mig lite kläder. Tänkte strax äta lite frukost.

Lånar mammas dator en sväng medans hon är på affären ;) Fast jag är så van vid min, så jag skriver fel hela tiden nu, haha. Använde ju mammas dator hela tiden förut. Men när jag hade jobbat förra sommaren så hade jag råd med en egen dator, och det är nog de bästa köpet jag någonsin gjort ;) Man får ju ha allt i fred. ^^

Nej, frukost var det på schemat. Skriver mer i kväll. Är inte hemma förens runt 17, och då ska jag laga mat, så kommer ett inlägg efter alla serier. Kanske runt 22-23.

Over and out!

Kommentarer
Postat av: Louise - Sveriges största au pair blogg

Åh va härligt att du har bestämt dig att åka ner en gång till, åk inte för killen bara. Isf för att ni är vänner, efter att ha varit "singel, blond och svensk" så vet jag hur lätt man faller för alla uppmuntranden och ord de ger en. Men jag lärde mig också allting om hur det går till, från både hotellen, animation team och bartender. Lika snabbt som man åker hem så kommer de en ny till dem, och alltid samma teknink.

Men man ska ta sånt lätt.



Iaf, de va ju inte de jag skulle skriva.

Jo, jag kan turkiska fraser. Jag kan föra en konversation väldigt bra att "starta med" som hej, hur mår du, jag mår bra, tack så mycket, godmorgon, älskling, osv osv.

Men när de tror att jag snackar turkiska efter att ha sagt de ja kan så hänger jag inte med sen.

Och maaaassa fula ord kan jag säga, vilket alltid är underhållande för dem.



Egoina ska nog åka i Juli tror jag, hon skrev de förra veckan i sin blogg tror jag.

Kolla upp och se om de är samtidigt, isf får vi ses allihopa på samma gång.



Annars så ses vi ändå tycker jag, jag ska föröska ha en litet kontaktnät för att kunna träffa folk som åker ner, och läser min blogg.

Så jag håller utkik om de kommer flera som åker samtidigt som dig.

Vem åker du med??



Kramar Louise

2008-10-07 @ 17:54:32
URL: http://louisesa.blogg.se/
Postat av: Pecan - Mattias, Australien, KAKHUSET

Jag stannar i Sverige i 3,5 månader, så det är ett ganska bra tag :)



Nä det förstår jag. Men det är i alla fall värt ett värdigt försök. Två veckor i turkiet under sommaren låter inte helletr helt fel :) Har dom facebook där nere? :) Skåne låter skönt! Har du släkt där nere? :) /Pecan

2008-10-07 @ 18:07:34
URL: http://www.metrobloggen.se/kakhuset
Postat av: Christoffer

Tack så mycket, Jessica! Och ja, det krävs en hel del för att komma ut, men jag har varit öppen med det länge, även då jag inte säger till alla jag direkt träffar "Hej jag heter Christoffer och jag är bög, vill du vara min vän?" Och ja, helt klart är det personen i fråga man blir kär i, och inte könet. Så borde alla se det tycker jag. Ingen kan någonsin säga att de aldrig skulle kunna älska någon av samma kön - det kan hända vem som helst tror jag. Och du skrev inte alls förvirrat, det var bra skrivet! Och synd som sagt att inte människosynen har ändrats så mycket; även då det sker en utveckling.. Bra det iaf!

2008-10-07 @ 19:30:15
URL: http://kjerstinoffer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0