Sista oktober.

Hej!

I natt gick jag och la mig lite innan 02, och vaknade först klockan 11, men jag orkade inte gå upp så somnade om till 12.30.
Startade datan och kikade runt på lite bloggar. Var in på Christoffers blogg och såg att det snöat i Leksand, och tänkte: "Haha, det har de inte gjort här". Men sen var jag tvungen att gå upp och kika ut. Jag fick mig en chock:


(Tagna med min mobilkamera, btw så har jag myggnät på fönstret.)

Visst har de snöat i natt. Ingen rolig syn inte.
Men antagligen så kommer de bara bli slask inom någon/några dagar.

Jag som hatar vinter, men det ska bli mysigt med jul/nyår. Hähä.

I onsdags när vi var på Biltema så köpte jag mig en ny musmatta, såhär ser den ut:



I kväll ska jag ju på hockey. Eller jag och familjen ;) Hähä. Vi ska åka runt 17.30 tror jag.

Denna låten kan jag lyssna på huuuur många gånger som helst. Kör den på repeat.



Disturbia - Rihanna.

Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0