Skåne + Skövde.

Hej!

Maten blev lika god som förra gången. Blev även 3 matlådor. Så nu har jag lunch till i morgon också.

Har mest kikat på tv nu på kvällen. Inget spec roligt. Kikat lite i min haléns katalog också. Så ska beställa någon klänning där sen. Men de får bli i november.

Har bokat tågbiljetter till Skövde också. Ska till Bea och umgås. 4-8 december åker jag dit. Alltså torsdag-måndag.
Åker ju till Skåne den 5-18 november, så hinner bara vara hemma i 2 veckor innan jag åker igen, hehe.
Då ska de bli partaj lovar jag. Får hoppas Bea är med på det också ;) Hahah.
Hon har nog omtenta den 5 dec så då kanske jag får roa mig själv när hon är borta, men det ska nog gå bra.

Nej, jag ska ju som sagt upp runt kl. 06 i morgon, så de är väl kanske dags att gå och sova.

Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Åsa

Mer bilder mer bilder!

2008-10-17 @ 19:55:13
URL: http://rajtantajtan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0