Skit dag.

Hej!

Har inte orkat skriva något. Är ganska besviken och arg och förvirrad just nu. Jag vet att man inte ska lita på turkar, men ändå har jag gjort det =/ Vi hade det så bra i turkiet, så jag hade aldrig kunnat tro något sånt om honom. Samtidigt vet jag inte om det är sant. Skulle jag fråga honom så vet jag ju iaf inte om han talar sanning eller ej.

Chattade med den turken som Bea umgicks med, 2:an alltså. Han skickade denna bilden till mig igår vid 01.30:



Det är alltså "min" turk och någon jävla blondin. (Förlåt för mitt språk, men jag är arg).
Kan ni se datumet på bilden?
Det står: 2008/08/21 22.31.
Jag åkte hem 2008/08/20.

2:an skickade även en annan bild, men jag hann aldrig få den innan han loggade ut. Men fick den idag:



Förklaringen jag fick av 2:an var att det var hon som pussade honom, och att hon kanske gillade honom. Men han gillade inte henne. Varför pussar han henne om han inte vill? Visst det är bara på kinden, men vad fan.
Ni tycker såkert att jag reagerar konstigt. Jag känner ju inte ens honom. Han var bara någon som jag umgicks med i typ en veckas tid. Men det som gör mig mest arg att han bara sitter och ljuger om det. Han säger att han bara har ögon för mig och massa sånt skit.
ÄNNU EN GÅNG, JAG VET ATT MAN INTE SKA LITA PÅ TURKAR.

Jag är iaf arg, för jag trodde inte han var sån.

Bläää, nu svammlar jag bara. Bäst jag håller tyst.

Alla kommer iaf att tycka att jag är löjlig, men egentligen så skiter jag i det.

Btw, så låg jag vaken till 03 i natt. Jag önskar egentligen att jag aldrig fått se bilderna.

Over and out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0