Söndag.

Hej!

Vaknade 10.45 idag, men låg kvar i en timme då jag inte hade någon lust att gå upp, hehe.
Hoppade in i duschen och lite så. Provade även min nya lilla plattång. Var lite skillnad att platta med den, då sladden är så kort och den är så liten. Men det var ändå lättare att platta med den nu när jag har så lite hår där bak.

Åt frukost, och kollade sen på tv fram till 14.30.

Då satte jag i gång med att dekorera smörgåstårtorna. Tog ca 1 h och 15 min. Men fina blev dem. En med räkor och en utan.

Runt 16 då droppade allt folk in. De som kom var: min bror och hans sambo, mormor och morfar, mammas sambos mamma + gubbe och mammas sambos syster + sambo.
Lite små jobbigt när alla kommer på en och samma gång. Men de gick bra. Och smörgåstårtan var jätte god.

När de flesta åkt hem så skulle mamma klippa Carins hår (brosans sambo), men hon hade haft de uppsatt så jag plattade det för att det skulle vara lättare att klippa det.

När de åkt så drog jag och mamma och köpte mat. Hann precis äta färdigt innan "Ensam mamma söker" började.
Alltid lika roligt att titta på det :) Jag hoppas Johanna väljer Alex. Om hon nu inte gör det så vill jag ha honom ;) *Mumma*.

Håller på att kika på Andra Avenyn. Har sett första avsnittet, men tog en liten paus nu för att uppdatera.

Kommer lite bilder senare, vet inte vart kamera sladden är just nu ;)

Men ska fortsätta kika nu!

Kommentarer
Postat av: Nicole - Thilians mamma

aha okey :) ja det hopaps jag man får :)

2008-10-12 @ 23:13:10
URL: http://niicol3e.blogg.se/
Postat av: Christoffer

Haha ja, det har vi. :D



Vi träffades över internet.. Har pratat över ett år, och träffades för första gången i somras. :)

2008-10-12 @ 23:33:45
URL: http://kjerstinoffer.blogg.se/
Postat av: Bea

Jag vet vem Johanna väljer eftersom min syster såg dom på affären igår;)

2008-10-13 @ 09:48:36
URL: http://beassk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0