Söndag.

Hej!

Som vanligt har de varit dålig uppdatering. Men jag gör ju inget om dagarna, och det känns som om att jag skriver bara för att skriva, och det är ju inte heller så roligt.

Har nästan bara tittat på tv. Som vanligt.

Var ute och gick med Jessica och hunden Indra runt kl. 17. Tog en promenad på 35 min. Ska försöka ta mig ut en sväng i morgon också, men de beror lite på om jag hinner.

Ska vara på käkkirurgen kl. 09 för röntgen av min visdomstand, så vet inte hur lång tid det tar. Sen mellan kl. 13-16 ska jag på nått skit på arbetsförmedlingen. 

Just det, igår sökte jag mitt första jobb :D Jag vill verkligen ha det, så nu får vi hoppas. Har ju den "erfarenheten" som de kräver. Och jag tycker att jag skulle passa alldeles utmärkt för det jobbet. Men skulle jag få det så skulle jag behöva flytta, men det ska nog gå bra.

Nu ska jag titta på Andra Avenyn så jag hinner klart innan jag ska sova. Ska upp 7.15 i morgon.

BTW, I MORGON BYTER JAG MOBILNUMMER. Man kommer dock fortfarande kunna nå mig på det andra nummret, men den mobilen kommer inte alltid vara på då det kommer vara mitt jobbnummer.

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0