Söndag.

Hej!

Vaknade 11.15, så tyckte att det var dags att gå upp då. Min bror och hans sambo kom vid 12.30, så jag hann bada och klä på mig och fixa håret innan de kom. Jag vet att man inte ska bada när man precis piercat sig, men jag hade inte huvudet under vattnet, så jag tror inte att det är någon fara.

Vi åt iaf fläskfilé i en gratäng med svampstuvning och ost med hasselbackspotatis. Sååå gott. Mumma. Blev riktigt mätt.
Sen åt jag och Carin med till borlänge för att lämna syrran på jobbet, och när vi kom hem igen så åkte Carin, min bror Chrille, mammas sambo och min lillebror till Leksand då de skulle på hockey.

Sen efter kl. 15 så fick vi lite främmande. Så de blev lite fika och så :) Sen följde jag med mamma tillbaka till Borlänge då vi skulle hämta syrran igen, så vi gick även in på Coop då vi skulle köpa hårfärg till Carin, men hittade ingen bra där så vi åkte till City Gross i stället. Valde en lila färg. (Hon hade sagt att hon ville ha typ lila).

När de kom hem i från hockey så färgade mamma Carins hår. Det blev bra!

Jag har kikat på "Ensam mamma söker". Nu har de börjat besöka sina killar i deras hem. Har även kikat på Andra Avenyn.

På fredag (31:a) så ska jag på min första hockey match. Det är Leksand-Malmö som spelar. Spännande.
Pratade även med pappa (Han hejjar såklart på malmö), och berättade att jag skulle se matchen så undrade han om jag ville med den 12 november då Malmö spelar mot Leksand i Malmös nya hockey arena. Så jag ska följa med och kika då. Tror vi är 8 stycken som ska gå tillsammans. Minns ni Idol 2007`s 3:a? Andreas Sjöberg. Han ska också med och kika :) Ska bli grymt roligt att träffa honom. (Även fast jag gjort det ex antal ggr förut). Men nu var det längesen.

Pappa berättade även att farmor och farfar skulle lämna av mig hos dom den 9:e, då farmor och farfar skulle iväg på någon middag eller nått. Jag minns inte riktigt.

I morgon ska jag till Arbetsförmedlingen som jag HATAR. Fyfan för dom. Vet inte om jag skrivit detta. Men jag ringde och sa att jag inte kunde komma på basinformationen i torsdags, då jag försov mig en timme.
I fredags fick jag ett brev hem skickat där de undrar varför jag inte kom och varför jag inte hörde av mig. Ööööh, jag ringde ju och sa att jag inte kunde komma. Så nu har jag nästa blivit avskriven och måste anmäla mig igen. Dumma jävlar!
Hade det inte varit för att jag får ersättning om jag varit arbetslös i mer än 3 månader, så hade jag aldrig gått dit igen.

Men ska dit och anmäla mig igen i morgon, och sen ska jag på de där info mötet som håller på i 3 timmar. =/ Uuuuuurk.

Idag är det iaf sista ansökningsdagen för det där arbetet jag sökt, så nu är det bara att vänta på svar.

Nej, jag tror att jag ska hoppa i säng, för det är inga roliga människor inne på msn.
Hörs i morgon!

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0