Söndag.

Hej!

Gick upp kl. 9 idag. Gjorde mig i ordning och lite så, sen kom de och hämtade mig kl. 10.
Utbildningen var ganska meningslös, men men.

Mamma kom och hämtade mig efter så vi drog till Kupolen. Jag köpte ett par mjukisbyxor, då jag knappt har några byxor kvar :P
När vi kollat runt ett tag så gick vi på McDonalds och åt mat. Sen åkte jag och mamma till Dollar Store. Jag köpte mig en stor rödresväska. Kostade bara 300 kr, och den är 72 hög och 25 bred.



Sen åkte vi hem, och sen dess har jag inte gjort så mycket.
Suttit vid datan, tittat på film och lagat mat.

Nu väntar jag på "Ensam mamma söker" och sen ska jag se på Andra Avenyn :D Äntligen. Man bara går och längtar hela veckan efter nya avsnitt, hehe.

Nej, ska se slutet på OTH. Skriver mer sen!

Kommentarer
Postat av: Nicole - Thilians mamma

thihi ^^ jag ska väl också pieca mig snart ^^

ahh domvar skiit bra :P

2008-10-05 @ 23:17:43
URL: http://niicol3e.blogg.se/
Postat av: Nicole - Thilians mamma

tungan och bröstvåtan !

2008-10-05 @ 23:49:07
URL: http://niicol3e.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0