Sova.

Hej!

Tänkte snart hoppa i säng, då jag lär gå upp kl. 9. Blir upphämtad kl. 10. Eftersom att jag ska på någon "utbildning" som jag inte ens får betalt för =/ Dåååligt, tycker jag. Men men.

Har tittat på Svensson Svensson, och det är alltid lika bra, haha. Gustaf är ju helt korkad, och han får alltid som han vill tillslut.

Min tunga svider, för jag har ätit 4 kiwi i dag. Iiiinte bra. Gjorde en fruktsallad med honungs melon, 2 kiwi och 2 satsumas. Fattar inte varför jag ska jävlas med att äta satsumas när jag bara tycker dom är sura.

Just det, jag kommer i ett par av mina byxor :D Lycklig, haha. Känns skönt. Slippa gå i klänning eller kjol nu när det är kallt ute också.

Ska även tillägga att det är totalt onödigt att kommentera som "Anonym" i min blogg, då jag varken läser eller accepterar dom kommentarerna. Så det är bara slöseri med tid för er att kommentera om ni inte tänker ge ut ert namn, så nu vet ni det också.

Nu ska jag lägga mig och läsa så jag orkar upp i morgon!

Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Pecan - Mattias, KAKHUSET

Hahaha känner igen mig! :) Under lörd -Söndag har jag sovit till 14:00 varje dag och gått o lagt mig runt 2300 så riktigt sköööna dagar har jag haft :) Vad är det för typ av utbildning? Lycka till! / Pecan

2008-10-05 @ 15:05:23
URL: http://www.metrobloggen.se/kakhuset

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0