Tisdag.

Hej.

Mamma väckte mig 10.30, för att hon, min bror och hans sambo skulle ner på stan och luncha. Så jag slängde mig i duschen och gjorde mig i ordning. Så jag också kunde följa med.
De kom lite tidigare än de skulle, så de gjorde rent Villes bur, haha. Det är ju trots allt deras kanin :P

Vi åkte till Tzatsiki och åt lunch. Kycklingspett och ris tog jag :D Så de blev faktiskt inge fusk idag.
Sen åkte vi hem igen.
Då började jag städa Blixtens bur. Och sopade alltanen och lite sånt. Det var ju så himla skönt ute, så jag ville nästan inte gå in igen, haha.
Precis när jag börjat städa och satt på musik på mobilen så slutar musiken och mobilen börjar vibrera. Det ringde, haha. Det var jobbet som undrade om jag kan jobba i morgon mellan 7.30-15.30, så de sa jag att jag kunde.

Sen kom mormor och morfar, så jag var lite social med dem.

Och nu sitter jag och kikar på tv. "Christine" är det just nu.

Försökt få tag på farmor och farfar, men de var nog inte hemma.

Ska ta och slänga ihop en kakmix i stället.

Just det, jag min klant. Det är ju serie tisdag idag :D Yeeey.

Over and out!

Kommentarer
Postat av: Linn

hahah, då jobbar du åt mamma :P hon är sjuk :P

2008-10-14 @ 19:15:26
Postat av: Christoffer

Jag är på säsong 3 av Ugly Betty! ^^

2008-10-14 @ 21:41:42
URL: http://kjerstinoffer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0