Torsdag.

Hej.

Skulle ju gå upp 8.30 idag. Men 9.20 vaknade jag. Hade alltså försovit mig. Alarmet hade ringt, och mamma hade ringt. Måste ha stängt av alarmet i sömnen, för jag kan inte minnas att jag hört det, och sen hörde jag inte att mamma ringde heller. Så fick lov att ringa Ams och säga att jag fortfarande är sjuk, haha :P Men men.

Gick ut och gav kaninerna mat, och sen tillbaka till sängen. Men jag kunde inte somna så jag startade datan och började kika på 90210. Kollade på det första avsnittet.

Sen har jag mest tittat på tv och så fram till 15.20. Då drog jag på mig kläder och plattade håret, och åkte med mamma för att lämna lillebror på hockey träning, och sen ner på stan. Vi var in på JC en snabbis för de hade total utförsäljning där. Men de var typ bara skit.
Sen mötte vi upp en fotbolls-mamma då de skulle beställa kina mat till i morgon. Så nu är jag också sugen på kina mat, haha. Friterad kyckling hade inte suttit fel :D Mumma.

Snart ska vi äta. Fetaost och broccoli paj :D Sen ska vi skjutsa syrran till jobbet, och sen ska vi på City Gross och handla mat och lite sånt.

Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0