Torsdag.

Hej!

Gick upp 9.40, men det var inge roligt. Önskade att jag kunde få sova hela dagen i stället, haha. Men kom iaf upp så gjorde mig i ordning och så.
Sen åkte vi 10.55, och när vi åkt upp till vägen så kom jag på att jag skulle betalt in månads avgiften på Viktväktarna igår. Glömde föra över pengarna till kontot igår, haha. Smaart.
Men mamma förde över pengar på mitt konto sen åkte vi igen.

Blev avläppt på stan så gick in på åhlens för att kunna få ut 120 kr till vecko avgiften, sen gick jag bort till VV. Var lite tidig så fick sitta ner en stund.
Fick lov att stå i kö idag bara för att jag inte är månadsmedlem, men de gick bra iaf ;)
Hade gått ner 0,2 kg. Det var ju ganska okej nu när jag fuskat i en hel vecka. Men nu är det skärpning igen. Ska gå på 2 möten till. Sen åker jag ju till Skåne. Får hoppas att jag går ner i alla fall 0,8 kg de sista gångerna. Annars blir jag nog lite bvesviken ;) I så fall har jag gått ner 5,3 kg om jag lyckas gå ner 0,8 kg båda gångerna.
Nu har jag gått ner 3,7 kg.

Sen tog jag bussen hem 13.15. Pratade lite med Jessica och gick sen in.
Startade datan och satte mig sen och tittade på tv. Och det är väl i stort sett de jag gjort hitills.

Eller jag har fixat mat. Men den står i ungnen nu. Blir snabba lådan idag igen ;) Tänkte göra matlådor av det som blir kvar.
Ska jobba i morgon också. 7.30-14. Samordnaren frågade om jag kunde jobba till kl. 15, men har sagt till Jessica att jag ska hämta barnen kl. 15 på dagis, om det behövs.
När man jobbar 7.30-14 så brukar dagen gå fort :D

Nej, nu ska jag snart äta mat, sen ska jag se på tv igen ;)

Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0