Trött.

Hej.

Har egentligen ingen lust att uppdatera. Är sjukt trött. Och jag fryser, så det vore otroligt skönt att krypa ner under täcket.

Dagen har som sagt gått bra. 8 timmar har jag gjort. Peeengar :D
Hade inga svåra besök alls. Det är ju trots allt lördag ;) Lite jobbigt med massa nya tanter, men de gick. Har varit hos 2-3 stycken av dem i sommras. 14 besök hade jag totalt. Ca 6-7 olika tanter&gubbar.
Var med hos en tant, där de borde skaffa lift. Jag hade såååååååå ont i ryggen när jag kom hem. Och min vänstra handled känndes bruten. Uscha.

La mig i soffan och kikade på film, och det var riktigt skönt. Hade nästan lust att somna. Men det fick duga med att vila lite.

Drog ju iväg och kikade på High School Musical. Den var braa :D Den var bättre än både 1:an och 2:an.

Tror jag ska hoppa i säng, så jag inte sover alldeles för länge i morgon. Tror min bror och hans sambo kommer runt 13, så då ska jag ha duschat och klätt på mig.

Goodnightie!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0