Jisses.

Hej!

Fick ett sms utav en person vars nummer jag inte kännde igen. Det stog: "Vad är det med dej". Jag blev livrädd och undrade vem det var. Gick in på eniro, och fick reda på vem det är.
"Dejtade" honom i våras. Han är verkligen snygg och jag föll pladask för Han har mig lindad runt sitt pekfinger, haha. Dock slutade vi träffas efter 2 månader, p.g.a. vissa anledningar. Men de har inte gått en dag utan att jag tänkt på honom.
Nu vill han börja umgås igen. Jag vet inte riktigt vad jag vill. Eller innerst inne vet jag det.

Gah, jag är så jävla förvirrad. Vet varken ut eller in längre.

Har kikat klart på alla andra avenyn avsnitten iaf. Eller det var ett tag sen.

Börjar tröttna på Roxanas Att hon inte kan växa upp och inse att hon är mamma nu. Får hoppas att hon börjar fatta nu efter vad som hände i torsdagens avsnitt.
Även Ulla, att hon inte fattar att hon dricker för mycket, men man kan ju hoppas att hon börjar inse att hon inte kan dricka så mycket och dyka upp sent till jobbet.

Aja. Vet inte riktigt vad som händer i morgon. Var på väg att skriva att jag ska sova länge i morgon, men jag ska nog inte skriva så. Eftersom att jobbet ringde 6.57 morgonen efter.

Pratade med syrran om att åka ner på stan och försöka hitta en present till pappa. Tänkte gå in på Dress man, eftersom att de har rea, men kom på att det inte är någon idé eftersom att han iaf inte kan lämna tillbaka sakerna om han inte kan ha det.
Men försöker hitta på något annat. Presentkort på Biltema kanske?

Äsch, jag vet inte. Ska sms:a hans fru i morgon och se om hon har något bra tips.

Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0