Massa bilder.

Hej!

Har som vanligt inte hänt något spec sen jag skrev sist.
Har bara tittat på tv, pratat med Bea i mobilen och lagat mat. Och själv ätit en macka :P Och lite youghurt med musli.

Har kikat på Färjan och Cityakuten.

Såg även att E.M.D ska vara med på Cinderella kryssning i december. Jag försöker få fram priser så jag vet om jag kan boka eller inte, haha. Vill gärna åka när dom är med, men vi får väl se hur mycket det kostar först. Sidan krånglar så de går inte att gå in där just nu.

I morgon ska jag sova läääänge. Eller iaf tills jag vaknar, haha. Sen hoppas jag på att det blir en fin dag så jag orkar ta mig ut på en promenad. Man blir ju bara deprimerad utav att gå ut när de är grått och regnigt.

På onsdag är det bara 2 veckor kvar tills jag åker till Skåne :D Och det ska bli såå jävla roligt. Jag längtar verkligen. Sen hinner jag ju vara hemma i 2 veckor och sen tar jag tåget ännu en gång. Fast då till Skövde. :D Ska bli riktigt roligt.
Vi försöker (eller iaf jag) leta på någon/några snygga killar i Skövde som vi kan paratja med ;) Höhö.

Bea har ju omtenta den 5:e mellan 14.30-18.30 tror jag hon sa. Så jag får ju roa mig själv då. Kanske kan laga lite mat tills hon kommer hem ;) Haha. Sen lär vi ju fira oavsett om de gått bra eller inte, höhö.

Finns de någon i från Skövde (eller närheten) som läser min blogg? Skriv en kommentar isf.

Just nu lyssnar jag på musik, men jag är sååå trött. Hade varit skönt att gå och sova. Men jag tänker inte gå upp kl. 9 i morgon, så jag får plåga mig lite till innan jag går och sover.

Kan ju visa lite bilder?

Turkiet - 13/8. Första eftermiddagen/kvällen.



1. Vårat lilla lilla rum. Blev stökigt på en gång ;) Vi kunde ju inte välja vad vi skulle ha på oss.
2. Våran mini kyl.
3. Jag har gjort mig i ordning.
4. Kvällens första grogg. Fanns inga skedar eller något på vårt rum, så en oanvänd rakhyvel fick hjälpa till att röra om.
5. Supa var kvällens tema ;)

Turkiet - 14/8. 2a dagen.



1. Jag har gjort mig i ordning inför kvällen. Eller middagen ;) Bytte ju om ca. 2-3 ggr varje dag. En klädsel till middag, kanske en till shoppingen på kvällen och en på natten typ :P
2. Bea i väntan på mat.
3. Efter maten fick vi en gratis drink, såklart ;)

Turkiet 15/8. 3e dagen.



1. Choklad pudding med sprut grädde. Det var lite svårt att äta med kaktusen, men vad gör man inte när man inte har någon sked.
2. Fick en ros kvällen före ;)
3. Kvällens grogg.

Turkiet 18/8. 6e dagen.



Jag hade gjort mig i ordning då vi skulle iväg och träffa killarna.

Turkiet 19/8. Sista kvällen.



1. Poolen i från vår balkong på 4:e våningen.
2-4. Tagna i från vår balkong.
5. Han :P

Nu när jag ändå håller på att lägga in bilder så kommer det några i från Turkeit 2007 också.

Turkiet 07, 15/8. Första kvällen.



1. Första drinken.
2. Två glada brudar.
3. Strawberry Daiquiri (såå jävla gott) och nötter.
4. Caner :D Snygging.
5. Sicko. Beas älskling.

Turkiet 07, 16/8. 2a dagen.



1. Jag ute på balkongen, 2. Cider, 3. Kameler, 4. Diner time, 5. Drink time ;)

Turkiet 07, 17/8. 3e dagen.



1. Pooooolen :D
2. Diner time.
3. Goa och glada Octay :D Sååå härlig.
4. Yill den lille (Yilmaz) och Octay. :D Yill var skit rolig :D Hahah.
5. Hästen Koray :P
6. Caner var liiite avundsjuk p.g.a. att han inte fick vara med på poolparty.
7. Vi träffade på 2 skåningar :D Robin (eller Kalle som vi också sa) och Mattias.

Nej, nu räcker de väl? Har lagt upp 34 kort.

Åsa, duger det? ;)

Nu ska jag se på någon serie eller sova.

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0