Det var..torsdag

Hej!

Kom i säng runt 02 i natt :P Haha. Sen väckte mamma mig 10.30 då vi skull åka och luncha efter att hon lämnat syrran på tågstationen. Syrran ska nämnligen gå på Idol i morogn, så hon och en kompis åkte dit idag. De skulle få gå på genrepet i morgon, och sen det som visas på tv :P

Vi tänkte äta på Kina, men de hade ingen god buffé idag =/ Så det blev American Take Away i stället. Var jätte mycket folk, så vi fick stö i kö för att få ett bord en liten stund :P

Sen vid 18 drog jag och mamma till Borlänge. För vi hade sett att de hade lite Farsdags rea på Dress Man. Köpte iaf två t-shirtar till pappa, men dom ska han få i födelsedagspresent, för pappas fru skulle fixa farsdag present, och sen betalar vi henne :P
Jag var såklart in på Gina Tricot också. För de hann jag och Linn aldrig. Såg att de hade ett erbjudande på en klänning jag redan har i brunt. Men har velat ha den i mörkblått ett tag, och nu när klänningen bara kostade 99 kr så köpte jag den :P
Mamma stor shoppade till min lillebror iaf :P

Sen åkte vi inom Biltema för att prata lite med Carin, och sen åkte vi in på Maxi och kikade lite.
Och sen hem igen.

Har kikat på Ugly Betty och filmen Baby mama, som jag redan sett en gång förut. Men visste inte vad jag skulle se annars.

I morgon ska jag ju på Hockey. Får se om det är roligt, haha. Eller om jag bara blir utråkad. Men det är bara att stå ut, eftersom att jag ska på hockey den 12/11 också. Är ju Leksand - Malmö båda matcherna. Och jag hejar inte på något utav lagen.
Men jag får kanske offra mig och hejja på Leksand. Båda gångerna.
Måste ju göra farfar sällskap i Malmö genom att heja på Leksand. Fast då kommer Andreas mobba mig, och de vill jag ju inte :P

Är det någon som vet om Halloween börjat i USA redan idag? Typ alla fester och så?

Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0