Torsdag.

Hej!

Kom inte i säng förens runt 00 i natt.
Sen upp kl. 6.30. Ingen höjdare. Men jobbet kallade, haha. Fick skjuts även idag, så det var skönt :)
Dagen har gått bra. Var lite stressigt i morse, men det gick bra ändå. Har haft och göra hela dagen.

Hoppade över lunchen och gick bort till Vikt väktarna i stället. Åt en macka på vägen dit. Hade inte gått ner nå bra denna veckan heller =/ Men hon som vägde mig sa att jag måste äta bättre. Så nu ska jag börja äta lunch igen. Så får vi hoppas på att jag går ner ännu mer nästa vecka.

Direkt efter VV gick jag bort till nästa brukare. Ett lunchbesök. Hade dock inte arbetskläderna på mig, då jag bytte om innan jag gick till VV, haha.

Sista besöket var 2 timmar långt, då jag skulle städa hos en tant och hennes gubbe. Kom dit 20 min sent, haha. Är inte så noga med tiderna när det gäller städ, för de tar inte två timmar.
Satt och pratade med samordnare en stund, och hon berättade vilka jag skulle till i morgon. Fick bara bra besök, höhö. Förutom ett morgon besök hos en blind tant. Har bara varit hos henne en gång på morgonen, och då började hon gråta, så vi får hoppas att det går bättre i morgon.

Kom iaf hem till den där tanten och gubben. Hon hade ju massor åt mig att göra. Fullt upp i nästan 2 timmar. Sen hade jag oooont i min rygg. Fick 15 min övertid också :P

Har inte gjort så mycket sen jag kom hem. Bara tagit de lungt.

Vill ni veta en sak? Idag var de typ 4 veckor sen jag åt banan. Så därför gör jag det nu. Försöker undvika frukt det är points i, och det är points i banan. Men blev sugen på det nu. Så gjorde en fruktsallad med det, kiwi och satsumas.

I morgon ska jag jobba 7.30-14. Sen efter det ska jag nog träffa Linn. Om jag får tag på henne. Just nu svarar hon inte på sin comviq mobil.

Annars vet jag inte vad jag ska göra, men det visar sig :)

Ska se om jag har någon serie att kika på i väntan på Idol. Btw, så tycker jag Robin B är bäst och snyggast ;) Höhö. Kevin är ju också gullig, haha. Han är duktig.
Ska bli spännande att se vem som åker i kväll!

Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0