7:e oktober.

Hej.

Mamma skjutsade in mig till stan så jag var där 13.15. Syrran tog bussen 13.20 i från skolan, så den var i stan 13.30. Vi hoppade av på Rv 70 istället för att gå av inne på Kupolen. Det tar sån tid om man ska åka hela vägen.
Vi gick in på Gina Tricot, då syrran skulle kolla om hennes kjol fanns i en annan färg. Hon köpte den i grått, men ville ha den i svart. Men de fanns inte. Så vi gick runt och kikade lite, och satte oss sen och fikade lite grann.

Runt kl. 15 gick vi bort till Par i Hjärter då jag hade tid där 15.30.
Här är resultatet:



Tog ju självklart hål i näsan ;) Saaknat.
Men fy i helvete vad ont de gjorde. Ingen rolig smärta. Var lite segt när nålen skulle igenom brosket och då gjorde de ju självklart ont. Jag låg på britsen och blundade, då jag inte ville se nålen. Sen när jag öppnade ögonen så forsade dom som en flod, haha. Han träffade nog en tårkanal.
Men nu är det gjort iaf :D Piercaren tycker att jag passar i det, så de var roligt att höra :D
Nu är det bara den jobbiga läkningstiden, men det ska nog gå bra :P Är ju inte första gången jag piercar mig ;)

Han tittade på mina tatueringar också, och han tyckte att de läkt bra, så de var ju också skönt att höra.

Sen tog vi bussen hem. När vi kom till stan så missade vi precis bussen hem. Så vi gick in på Gina en sväng. Där hittade syrran kjolen i rätt färg och storlek, så hon bytte.
Hon ska nämnligen på Idol finalen på fredag, så hon vill ju vara snygg ;) Hon köpte även ett par pumps på Kupolen.

När jag kom hem så pratade jag med farmor, och fixade efter de lite mat. Skit gott blev det :D Lägger upp recept + bilder i ett annat inlägg.

Kom inte ut något nytt avsnitt utav One Tree Hill eller Gossip Girl idag ;( Tråkigt. Men men.

Nu ska jag kika på Vänner, sen är det Ugly Betty och Desperate Housewives.

Over and out!

Kommentarer
Postat av: Angelica L

Ha en fin kväll :D

Kram

2008-10-07 @ 20:04:28
URL: http://angelicalarss0n.blogg.se/
Postat av: Louise - Sveriges största au pair blogg

Aa men det låter bra. Anledningen till att jag skriver detta är för att jag själv har varit med om denna, faktiskt ganska roliga uppmärksamhet man kan få ifrån någon där nere. Tyvärr såg jag ju sanningen, eller som jag säger "jag var med bakom kulisserna" och tom med i det hela när det gäller raggandet. På hotellet skyddade jag nog en hel del tjejer ifrån detta, men jag var i början med och "hjälpte" killarna med raggandet.



Men du verkar fatta grejen med det hela, och precis som du säger så kan de ju vara kul att träffa honom igen, även om han träffade 100 tjejer efteråt eller inte.



Och jag håller med dig om turkiet, jag är också helt förälskad i det. Särskilt när jag har sett ställerna där turister INTE vistas på, det är en hel annan sak. Precis som USA, så ger Turkiet en liten falsk bild av hur landet är och egentligen ser ut där alla turister är.

Så kanske kan du och Bea komma med på en dagstur och se OTROLIGA ställen i bergen med mig. De skulle vara asballt.

Du kommer älska landet ännu mera då.



Ska kolla in på hennes blogg med då.



Vad har du för tatueringar och mer percingar=



Kram Louise

2008-10-07 @ 20:06:06
URL: http://louisesa.blogg.se/
Postat av: Åsa

men, det finns väl inge brosk där?

2008-10-07 @ 21:51:30
URL: http://rajtantajtan.blogg.se/
Postat av: Pecan - Mattias, Australien, KAKHUSET

Coolt! Du passar i det!

2008-10-10 @ 14:24:24
URL: http://www.metrobloggen.se/kakhuset

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0