Hmm..

Hej!

Sitter och lyssnar på musik och äter popcorn.
Skulle egentligen se "Sex and the city - the movie" med syrran, men jag fick inte sitta och chatta på msn samtidigt, så då ser jag filmen någon annan dag i stället. Har dock sett den en gång innan :P

Har kikat på både Gossip Girl och One Tree Hill. GP börjar bli lite mer spännande nu, och OTH är alltid spännande. Man blir lite halvgalen på vissa personer. Nu längtar jag tills nästa vecka :D Haha.

Fick igång webbkameran iaf.

I morgon ska jag upp tidigt. Runt 7.30-8. Ska ta bussen 9.15. Så Linn ska också ta den. Ska följa med henne till en grej, och sen ska vi ner på stan och kika. Balklänning vill hon kolla på iaf. Och jag måååste gå in på Gina Tricot och kika ;) Kan inte köpa något, men drömma kan man alltid.

Jag vill feeesta på lördag. Var längesen nu. Och jag behöver en lyckad fest kväll. Det är ju Halloween party på Etage på lördag, så då lär man ju klä ut sig.
Någon som har en fest att bjuda mig på? (a) *Blink, blink*.

Aja, vi får väl se!

Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0