Fredag.

Hej!

Vaknade kl. 05.30 i morse utav att det kändes som att jag hade tusen nålar i ena handen. Brukar bli så ibland. Men nu vet det ett tag sen. Klockan ringde 20 min senare, men jag snoozade 20 min. Hehe.
Gjorde mig i ordning och hade sen 10 min på mig att öta frukost. Men jag stog upp och åt och gick runt och hämtade saker som jag skulle ha med mig.

Kom till jobbet runt 7.25. Så gick och satte maten i kylen och sen in till vårt arbetsrum och satte mig ner en stund innan jag gick ner till källaren för att byta om.
Kollade mitt insatsschema. Först hade jag städ i 2 timmar. Tog dock inte så lång tid, och då duschade jag tanten också :P Sen inköp, lunch, lunchbesök och inköp. Så var klar redan vid 13.30.

Gick i från jobbet 5 min tidigare :P Gick direkt till bussen då jag var sjukt trött. Fick vänta en liten stund.

När jag kom hem så fixade jag något att äta och la mig sen i soffan. Slö tittade lite på tv, men de var mest skit. Gick ner för att jag tänkte kolla vad jag skulle äta och möjligtvis ta mig till affären.
Men jag frös som en gris, så jag gick upp och la mig i soffan igen under täcket. Kollade på tv i typ 30 min, sen orkade jag inte titta mer, så blundade och somnade nog och sov i ca 45 min.
Vaknade sen utav att mammas sambo ropade och frågade om jag skulle ha mat. Men jag skulle fixa egen mat.
Tog mig upp ur soffan och gick ner och fixade mat sen :P

Fick skjuts till affären också, även hem. Höhö.

Började kika på Idol kl. 20, men kl. 21 ville min lillebror ha tillbaka kortet till boxern inne på hans rum. Så jag fick inte titta mer =/
Hans pappa satt i vardagsrummet och tittade på hockey, och min lillebror skulle sitta inne på sitt rum och spela data PLUS att ha hockey på i bakgrunden. Tycker att de kunde ha tittat på samma tv som de gjorde de första två timmarna. Kunde sitta inne hos syrran i hennes instängda rum, men nej tack.
Så missade den sista halvtimmen. Men jag ska ockupera tv:n hela dagen i morgon och på söndag när de är repris utav Idol.

Funderar på om jag ska kika på en film. Kanske ska sätta datan å bordet framför tv:n så jag kan ligga i soffan och kika ;) Jobbigt att sitta upp i fotöljen under en hel film.

Kevin B var helt klart bäst i Idol ikväll också. Ääääälskar hans röst. Dock missade jag hans framträdande men tur man kan kolla på idol sajten.
Var chockade över att Robin B hängde löst, för så dålig var han faktiskt inte.
Men de som röstar, röstar ju skit konstigt. Kan inte fatta hur Äckel-Lars kan hålla sig kvar. Han kan för fan inte sjunga. Är det ingen som insett det? Uscha, jag klarar inte av att titta på honom.

Nej, ska nig kika på film nu och sen hoppa i säng. Får se vad som händer i morgon. Tänker då inte gå upp kl. 6-7 iaf ;)

Btw i morgon ska jag försöka komma ihåg att lägga in lite bilder.

Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Elin

såg du audition när Lars var med? för där bevisar han hur bra han kan sjunga, han har en grymt unik röst..

Dock lite synd att han inte visar det nu där här fredagarna..

2008-10-17 @ 23:14:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0