Bilder i från student veckan :)

Mösspåtagningen 9/6:



1. Jag. 2. Bea.

Provning utav studentkläder 10/6:



Student lunch + Dekorerning utav traktorn 12/6:



STUDENTEN 13/6:



1. Klassen samlad. 2. Tillas närmast, och sen Martina, min englands kompis. Vi "kände" inte varandra när vi åkte, men vi blev väldigt bra kompisar sen :) 3. Champange med en jordgubbe. 4. Bea. 5. Jag efter utspring. 6. Efter att ha sprunigt och letat efter Sofia som hade min mobil (hittade henne inte), så kom jag hem till slut iaf och fick öppna paket :)


Balen 14/6:



1-3. Jag, efter sminkning och håruoosättning. 4. Mina fiina och dyra balklänning. Som jag ska sälja. Kommer iaf inte kunna ha den i vår/sommar.
5. Jag. 6. Jag och Bea. 7. Klassen samlad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0