Ny frisyr.

Hej.

Först måste jag tacka Evlajn för min snygga design :) Jag är jätte nöjd.

Så det är denna bloggen jag kommer använda i fortsättningen.

Idag gick jag upp runt 11 då jag och mamma egentligen skulle till arbetsförmedlingen, men hon orkade inte följa med så jag struntade i det istället.
Gjorde mig iaf i ordning och åt frukost och tog sen bussen in till stan 12.45.
När jag kom till stan gick jag bort till skomakaren för att få mina klackar utbytta, men han var inte där och skulle vara tillbaka 14.15. Så jag gick runt och kikade lite ist.
Köpte mig en bok jag suktat efter heeela sommaren. Så nu äntligen :D

Sen gick jag bort till frissan för jag hade klipptid idag kl. 14 :)

Före:

 

Efter:




Vad tycker ni?

Jag hade ju såhär långt hår innan jag klippte mig i augusti:



Jag är iaf supernöjd :)
Det tog ca. 1 h. och 40 min.

Sen gick jag tillbaka till skomakaren och då var han där, så han fixade mina skor på en gång. Han sa att jag hade gått i dem för länge, för de var så slitna nu. Men han byggde upp min kilklack igen, och 150 kr fick jag betala. Inte alls dyrt.

Sen tog jag bussen hem. När vi kom till hälsinggården så hoppade min gamla mentor på :) Inte sett henne på hur länge som helst, så det var roligt :)

Kom hem för ca. 30 min sen. Och då kollade jag mejlen på en gång för att se om designen kommit upp, och det hade den. Ville inte börja skriva i denna bloggen förens designen var uppe.

Nu ska jag gå in på den andra bloggen och informera mina läsare att de ska kika in hit ist :)

Btw, skriv gärna vad ni tycker om denna designen :)

/Jessica

Kommentarer
Postat av: Åsa

gillar frillan! den framhäver ögonen bra!

2008-09-30 @ 19:38:16
URL: http://rajtantajtan.blogg.se/
Postat av: Pecan - Mattias, KAKHUSET

Ja verkligen, håller med! :)



Frisyren var fin, du passar i den :) /Pecan

2008-09-30 @ 20:16:48
URL: http://www.metrobloggen.se/kakhuset

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0