090204

Hej..

Jag har ingen aning om vad klockan var när pappa väckte mig. Jag gick iaf inte upp, haha. Lite innan 11.30, så frågade han om jag skulle sova bort hela dagen, och berättade vad klockan var..

Så då hoppade jag upp ur sängen, bäddade och satte mig framför datan tills pappa åkte till jobbet. Sen åt jag frukost, duschade och klädde på mig.

Nu har jag precis kikat på veckans avsnitt av 90210. Alltid lika bra.
Ska snart byta om, sen sätta mig och titta på "Klovn". Ett danskt program, som är så jäkla roligt. Haha.

Strax efter 16 så kommer Emil och Camilla och hämtar mig så då ska vi åka till Biblioteket, och sen handla mat.

Ska gå och dra på mig mina jeansleggins nu ;)

Over and out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0