1 februari.

Hej.

Igår vaknade jag upp med världens nackspärr. Jag tog mig knappt upp ur sängen. Men vi skulle åka till Bo Ohlsson så det var bara att ta sig upp och göra sig i ordning..

Camilla och Emil skulle gå ut på en promenad, och så skulle jag och pappa hämta upp dom på ett ställe, och sen åka.
Jag orkade inte följa med ut och gå. Hade varken ätit frukost eller fört över pengar. Jag har ju ett sparkonto nu, så där ligger alla mina pengar, så för jag bara över när jag behöver..

Iaf inne på Bo Ohlsson hade jag så jäkla ont. Och vi gick nog där inne i 2 timmar. Jag köpte vit choklad, strumpor och hårinpackning.
Sen åt vi korv innan vi åkte och handlade mat..

Tror vi kom iväg hemmifrån lite innan 13, och hemma vid 17. Tog en pronaxen när jag kom hem, och vid 18.20 så la jag mig och vilade i 30 min. Sen kändes det lite bättre..

Fick i mig lite mat, och sen kollade vi på Körslaget, och någon film på tv..

Innan jag la mig så tog jag en panodil + ibumetin..

När jag vaknade i morse så kunde jag röra på huvudet, och jag hade till och med kunnat sova på sidan.
Men om jag gör en hastig vändning på huvudet så gör det ont.

De lät mig sova tills jag själv gick upp idag. Och det var skönt. Vid 12.15 kom jag upp iaf. Hoppade in i duschen, och åt sen frukost.

Lite innan 14 så gick jag, Emil och Camilla till Tores, och handlade lite, sen hem igen då Camilla skulle se "Purple Rain" på tv. Jag tittade lite också, men jag var så jäkla trött så jag la mig och sov en liten stund.
Men jag blev inte piggare förens jag fått lite mat i mig.
Tror att jag håller på att bli sjuk. Eftersom att jag är så trött, haft huvudvärk hela dagen, frusit och så. Men vi får väl se..

Nu ska jag äta choklad och titta på Beverly Hills.

Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0