11 feb.

Hej!

Jag har precis kikat klart på Grey´s Anatomy. Så tänkte gå och lägga mig strax, för jag ska upp kl 08.

Har ingen lust alls att gå på info träffen, för jag vet bara till vilken byggnad jag ska till, sen när jag kommer in där så har jag ingen aning om vart jag ska =/ Är inte spec glad av att prata med folk jag inte känner heller. Förutom på fyllan ;) Haha. Kanske ska ta mig en grogg innan jag sticker, haha. Nej då.

Har inte gjort något spec på e.m. Bara kikat på Unga mödrar och Semestersvenskar och sms:at lite med Ann-Sofie. Bjöd hit henne och min kusin till min 20-års "fest".

Nu ska jag gå och hämta mina jeansleggins som hänger på tork, och hänga in dom här ist. Och hoppas på att de är torra tills i morgon. Vill inte använda de nya ifall jag hinner skita ner som tills på lördag ;) Haha.

Uppdaterar i morgon e.m. För mötet är slut ca kl 12, sen ska jag be farfar köra in på affären så jag får köpa frallor. Lär ju vara hungrig efter mötet, då jag äter en tidig frukost..

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0