12 feb.

Hej.

Jag försökte skriva ett inlägg innan, och hade faktiskt skrivit en del, men då börjar självklart blogg.se krångla. Som alltid. Man börjar faktiskt bli rätt trött på detta..

Orkar inte rabbla upp allt jag skrev innan. Men det var iaf en lite halvtråkig men bra info jag fick på komvux idag. Min handläggare verkar bra och trevlig :)
Tog ca 1,5 timme, sen fick hag vänta 10 min på farmor och farfar då de varit i Malmö. Det snöade, så de var lite kallt för jag hade bara min ulljacka på mig..

När de hämtat upp mig så åkte vi in på Coop Extra och köpte frallor, och sen åkte vi hem hit. Fikade lite, och runt 15.20 kom pappa och Emil hem.

Farmor och farfar åkte hem en stund senare, och lillebror var nog lite avundsjuk för att jag fått umgåts med dom utan honom, så han satt bara och surade innan de åkte.

Har inte hänt så mycket mer, bara varit med Camilla ner på Tores och handlat lite mat.

I morgon ska jag inte göra något spec. Sova så länge jag vill ;) Kommer nog somna fort inatt, eftersom att jag var uppe vid 8 idag. Så jäkla ljust på morgonen så jag kom upp ganska lätt. Har inga persienner ännu, men vi ska fixa det nästa gång vi är i Ystad.

Nu ska jag kika Beverly Hills..

Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0