18 februari.

Hej.

Nu är jag tillbaka, men inte ett dugg bättre. Snarare sämre. Ännu mer förkyld, slemig i halsen, och hostar. Dock inte så ont i bihålorna så det är skönt.

Jag gick upp vid 11.30 igår, och sen vid 12.30 så gick vi och hämtade lillebror på fritids. Det var 15-18 grader i solen. Så jäkla skönt. Men det hade varit 9 minus under natten.
Sen på kvällen kikade jag lite på tv. Någon film och Tila Tequila.

Men pappa åkte till jobbet vid 20.50, men sen var han hemma 00.50 igen. Men de hade inte haft något att göra, så han åkte hem ist :P
Han hade ont i ena fingret också tror jag, haha. För igår blev han arg p.g.a. en sak och slog handen i toalettdörren, haha.

Har inte gjort något spec idag heller. Bara varit hemma. Fick sova till 11.30. Men vaknade först 7.30 och kunde inte andas. Så fick snyta mig och trycka i lite nässpray, sen kunde jag somna igen.

Men hoppade in i duschen på en gång och drog på mig lite kläder. Sen tittade jag på tv med pappa en stund, och sen frukost.

Camilla var hemma vid 14 idag, för att när pappa skulle parkera bilen när han kom hem, så small däcket på bilen. Och det hade börjat ryka ur den bilen som Camilla hade, så det har varit fredag den 13:e idag, haha ;)
Vi har iaf en fungerande bil nu. Den andra ska vi lämna på lördag och hämta torsdag nästa vecka. Pappa åker till Sunne på söndag, och är hemma på onsdag igen, så då används ju bara en bil.

Idag ringde en chef och frågade om jag ville gå på intervju för ett sommarjobb jag sökt :D :D Självklart vill jag det. Så vecka 10 blir det av. Hoppas jag får det, så håll era tummar för min skull..

På fredag ska jag gå på hockey med Anna ;P Så vi åker med min pappa in, då han också ska dit. Malmö - Almtuna spelar.

Nu ska jag kika på någon serie på mtv.com.

Over and out.

Kommentarer
Postat av: Denise

Vad kul att du vill tävla :) Nu ökar chanserna rejält eftersom det alltid är mycket färre tävlanden när man ska bli medlem på nån sida osv :)

2009-02-19 @ 10:08:55
URL: http://naztysbunny.blogg.se/
Postat av: Denise

Okej jag förstår, jamen nu har du ganska stor chans för det är inte alls många som tävlar, så kika in på lördag :)

2009-02-19 @ 18:48:45
URL: http://naztysbunny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0