19 februari.

Hej..

Vaknade vid 10.30 av att det ringde, men Emil var redan uppe så han svarade. Men pappa vaknade också då, så han gick också upp.
Emil ville äta frukost på en gång, men jag sa att vi kunde vänta lite..

Efter frukosten så gjorde vi inte så mycket. Jagade katterna och så ;) Jag låg på mattan och myste med Dumle, och Emil försökte ta honom, men det fick han inte ;P

Gick i sovkläder till typ 13.50, så jag hann precis byta om till jeans och linne innan farmor och farfar kom. Tur var väl det, haha.
De drack lite kaffe, och pratade och sen vid 15.10 åkte vi till Svedala för att vi skulle bowla.
Jag och Emil hade en bana tillsammans, och farmor och farfar än. Min kusin Mattias, farbror Micke och hans fru Pia var också med. Men både pappa och Pia hade ont i ryggen så de tittade på..
Emil gav upp efter ett tag då de inte gick bra för honom, så jag fick spela själv. Gick inte spec bra, haha. Så efter 3 rundor orkade jag inte mer, då jag har lite problem med vänster handled, så jag satte mig och fikade ist ;)

Sen vid 17 åkte vi hem. Och sen har vi inte gjort så mycket. Bara ätit mat och sen har jag suttit här. Har tvättat håret också, då jag ska upp vid 7.50 i morgon.

Pappa och jag ska hämta Anna vid flygplatsen i morgon. Hon kommer hem i från Luleå, och ingen kunde hämta henne, så då gör vi det. 9.15 skulle hon landa.

Sen ska jag hem och äta frukost, och så. Kan inte äta precis när jag gått upp, och inte så tidigt.

I morgon kväll ska ju jag och Anna gå på hockey ;P Även pappa, min farbror och Annas plastpappa (hatar det ordet, men men) Peter.

Nu ska jag kika på "The City", och sen är de läggdags för mig..

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0