20 ååååååååår!

Hej!

Blev väckt kl 06.55 av pappa, Camilla och Emil som sjöng för mig. Fick två paket av Emil som innehöll, en vikingaring och en dörrskylt med mitt namn på som han gjort i träslöjden..
Av pappa och Camilla fick jag ett tallriksset. Fick samma i studentpresentm men då fick jag 4 delar av allt, nu fick jag två delar av allt. Fick även lite pengar..

Jag har även fått pengar av mormor och morfar, familjen i falun och av mammas sambos syster och hennes sambo.

Pappa väckte oss sen kl 9.30 så det var bara att ta sig upp. Hoppade in i duschen, och sen tog jag på mig en av mina nya klänningar och ett par lila strumpbyxor.

Vid 10.45 så åkte vi till Ystad och hämtade min dator och var in på Ö&B, sen till Skurup. Först var vi in på Konsum, och handlade lite grejer, och sen in på systembolaget ;)



Allt jag köpte ;) 33 artiklar.

Blev lite pengar, hahah. Men nu har vi dricka så de räcker till både ikväll och i morgon ;)

Fick självklart visa leg. Sen när jag betalat sa hon i kassan: Ja, jag får ta och gratulera eftersom att det är på dagen.

Sen åkte vi till Apoteket, sen till Tores och efter det hämtade vi upp Emil i skolan..
Vi tog oss någon macka när vi kom hem för vi åt aldrig frukost innan vi åkte, bara en banan.

Vi har även hunnit med att fika, hehe.

Sen åkte pappa och hämtade Camilla på jobbet och sen drog de iväg och hämtade den andra bilen.
Camilla kom precis in, men jag vet inte vart pappa tagit vägen..

Nu ska 20-åringen göra något annat en stund ;)

Soo long...

Kommentarer
Postat av: malin

grattis jessica, hoppas du får en jätte bra födelsedag!

paula skvallrade att du fyllde 20! det måste vara härligt :D

/ malin

2009-02-27 @ 20:15:58
URL: http://mmlars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0