20 februari.

Hej.

Camilla väckte mig vid 7.30, men gick inte upp förens 7.55, och då var pappa redan uppe. Så jag klädde på mig och plattade håret, sen strax innan 8.30 åkte vi till flygplatsen..

Vid 9.15 kom Anna gåendes, så planet var i tid. Väntade på hennes väska, och sen åkte vi hem. Vi hade fått lov att låna Katarinas bil, så vi fick gå hemifrån dom, men de går ju fort..

Busade med katterna när vi kom hem, och sen vid 11 åt jag frukost. Var så jäkla trött, så jag hade lust att gå och lägga mig igen, haha. Men de var liksom ingen idé.

Ska strax kolla mitt konto, för vid 14.45 ska vi gå och hämta Emil på fritids, och sen ska vi gå inom affären. Jag ska köpa halstabletter, och näsdukar. För när jag är täppt i näsan så tar jag nässpray, men då rinner de bara i från näsan..
När jag väl börjar använda nässpray så blir jag beroende. :P Står ju att man ska använda de 2-3 ggr per dygn. Men jag använder de betydligt oftare. Annars skulle inte jag kunna andas..

Igår satt jag och funderade på vart jag ska sätta den kommande tatueringen.

 eller

Vilket ställe utav dom två tycker ni?

Försöker få tag på mamma, för jag måste veta hur ofta och hur mycket jag får använda min astma medicin. Annars kommer jag aldrig bli av med min förkylning tills nästa vecka.
Fyller ju 20 år om precis en vecka!


Kommentarer
Postat av: Åsa

Den första! Då kan vi matcha!

2009-02-20 @ 16:52:58
URL: http://rajtantajtan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0