23 februari.

Hej..

Vaknade vid 11 idag, men gick inte upp förens 11.30. Letade på massa tvätt, och körde igång den första maskinen.
Sen åt jag frukost, städade, satte igång en maskin tvätt till, och sen hoppade jag in i duschen..

Sätter alltid i gång tv:n och lyssnar på musik på MTV eller Ztv ;P Fick igång hemmabiosystemet också, så det blev bra ljud :D hahah..

Ringde mamma för att berätta att jag ville ha presentkort på Elgiganten, för att jag vill köpa en mini-pc. Men var ut och kollade på Onoff, och mamma sa att jag får pengar i present som ska gå till en del av den datorn, så mamma hjälpte mig att beställa hem den :D :D Så i slutet av veckan ska den ha kommit. Hoppas att jag kan hämta ut den på fredag..


Självklart är den rosa!

Har pratat med farmor idag också, för att höra om de kom ihåg att de ska hämta mig vid 10 i morgon, och det gjorde dom. De ska komma hit med bord och stolar också. Blir ca 20 st på lördag, och vi har inte bord och stolar så de räcker.

Vid 17 kom Emil och Camilla hem. Tog lite tid. De brukar vara hemma senast 16.30.

Har kikat lite på tv också. The Hills, Life Of Ryan, och Unga Mödrar. Jag började kolla på Familjen Annorlunda, men precis då skulle vi färga mitt hår ;P
Snyggt blev det!


Men jag använder ju alltid samma färg, haha.

Tänkte gå in på mtv.com och kika på något avsnitt av Life of Ryan innan jag ska sova.

Ska upp vid 8, göra mig i ordning, och sen gå till affären och köpa semlor ;) En till frukost, och en på e.m. innan de andra kommer hem.
Och man lär väl vara ute i tid eftersom att det är fettisdagen.

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0