25 februari. - 2 days left....

Hej!

Bloggen blir väldigt lidande nu när min laptop inte funkar. Fred var här och hämtade den vid 10.50. Han kunde inte fatta vad felet var, men han tog den med sig, och skulle höra av sig när den var klar.

Verkar som nya datorn kommer i morgon. Ska bara skrammla pengar så kan jag nog hämta den isf ;)

Har varit ute och flängt på eftermiddagen. Levererat Tupperware, hämtat dricka, handlat och hämtat pappa i Lund. Var hemma vid 20.30.
Skulle fixat min klänning jag ska ha på lördag, men orkade inte säga till Camilla för hon var så trött, så kan säkert fixa det i morgon kväll. Men om jag varit smart hade jag gett den till farmor igår, och fått tillbaka den i morgon, men men.

Bea kommer ju i morgon, så jag har städat rummet, tvättat mina sängkläder, rollat av katthår i från min tvätt. Så nu är det inte så mycket katthår här inne iaf. Har sagt till alla att denna dörren måste stängd.
Har lite att göra i morgon kväll. Ska till Ystad och handla på Rusta, Ö&B och Willys, sen ska vi hinna till Malmö också, och Camilla ska hämta pappa på jobbet kl 22, eftersom att vår ena bil inte är färdig lagad till i morgon f.m.

Nu ska jag kolla mitt konto, sen kanske de blir sängen. Finns ju inte så mycket annat att göra, och då kan jag läsa lite också :P

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0