26 februari.

Hej!

Var upp vid 9.30 idag för att gå på toaletten, men sen hann jag inte mer än krypa ner i sängen förens pappa knackade på och tyckte att jag skulle gå upp :P

Gick runt i sovkläderna ett tag, men sen kom en granne över när jag åt frukost, sen efter ett tag plingade två tanter på också, men jag fattade ju inte vilka dom var, haha.
Men jag antar att de har möte ute i köket, eftersom att pappa är ordförande.

Så jag har stängt i mig på rummet. Ävet fått på mig lite andra kläder, haha. Hoppas dock alla gått hem vid 12 så jag kan göra mig i ordning. 

Verkar som att det ena har hästar eller något, haha. Junior började lukta på en jacka, och hoppade och hade sig. När jag tog bort han så luktade det häst. :P

Bea sitter på tåget just nu. Hon har mobilt bredand, och nu såg jag att hon loggade in. Då har hon precis satt sig på tåget i från Göteborg, till Lund.

Min nya dator var sorterad i Malmö 03.39, så i eftermiddag borde jag kunna gå och hämta ut den :D

Ska kolla om jag hittar några bloggar jag kan läsa en stund ;) Haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0