Back.

Hej..

Nu är datorn tillbaka. Tack gode gud så är all musik, bilder m.m. kvar på datorn. Det enda som såklart inte fanns kvar var ju alla länkar. Typ 70 bloggar. Men jag hittar dom nog tillslut. Har hittat 20 st som jag hade i huvudet. Så något att läsa ibland har jag iaf, haha.

Datakillen har rensat bort ca 15 gb skit. Alltså en massa gömda mappar, och sånt som inte behövs. Sen har han lagt in ett virusprogram, lagt om windows och microsoft office paketet.
Så nu är den nästan som ny. Försvann lite grejer som VLC Media Player, men de fixar man ner snabbt.

Annars idag så har jag tvättat och duschat. Tvättade mörktvätt, och så tar jag ljus i morgon, för de finns inge mer plats att hänga tvätten på, haha. Om man inte torktumlar, men de gör jag bara med underkläder.

Har även kollat lite på tv, och pratat med mamma. Bad henne skicka hit lite garantier, och sen ska hon plocka ihop lite saker som Bea ska hämta när hon är i Dalarna. En sak som hon själv ska ha, och lite saker som jag ska ha :P

I morgon ska jag ner på affären och köpa lypsyl, och ta ut pengar. Ska försöka hålla mig borta i från godishyllorna, för denna veckan ska jag försöka hålla mig borta i från godiset när det är vardag. Sen ska jag försöka ta mig ut på en promenad nästan varje dag. För varje dag kommer jag inte orka ta mig ut.

På lördag är vi bortbjudna till ett par grannar, så det ska bli trevligt :) Jag vill in till Malmö innan, men de hinner vi nog inte, om vi inte går upp i tid på lördag f.m. och åker lite snabbt.
Nu ska jag kolla upp vart det finns Åhlens. Jag behöver leggins, och de enda jag använder finns där :P Hehe..

Over and out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0