Deltävling 2: Skellefteå.

Ja, då var det dags för Melodifestivalen i morgon igen.

Jag är lite smått besviken på artisterna, men någon har jag hittat som jag tror kan gå vidare..



Måns Zelmerlöw - Hope & Glory

Jag har alltid gillat Måns, och jag hoppas att han går vidare ikväll, för jag tror att han är bäst av alla tävlande i deltävling 2. Det är nog en låt som kommer sätta sig på minnet.



Amy Diamond - It´s My Life.

Ja, vill man att Amy ska gå vidare så kanske ni förstår att det inte är så många bra låtar med? Låten är okej, men jag fick först en känsla av att den skulle vara lite poppigare än vad den är, men icke. Men sen har jag bara hört en minut av den, så jag hoppas på att den blir mer dansvänlig.



H.E.A.T - 1000 miles.

Jag har ärligt talat ingen aning om vilka dessa är, men jag gillar deras låt, och hoppas att även dom går vidare.. Hoppas bara att det är jag som inte vet vilka det är, för annars lär det inte gå så bra. Man lär ju vara känd för att ha mycket större chans att ta sig vidare..


Jag kan inte hitta en 4:e låt som jag gillar. Tyvär, men det var inte många bra i denna deltävlingen.
Men jag är besviken på Markoolios låt. Han brukar ju alltid ha bra låtar, men nu sjunger han någon balad =/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0