??

Anonym om Sjukling?:

Råd att vara sjuk? Vad jag läst(och då antar jag bara), så jobbar du inget?

Har sagt att jag inte ska svara på anonyma kommentarer men gör det nu iaf.
Jag tror att jag var lite snurrig när jag skrev "råd", tror att det skulle vara ett annat ord, men när jag skriver fort, så tänker jag inte riktigt på om jag har skrivit rätt eller fel ord.
Men det är nog ganska troligt att det bara ska vara att jag inte har tid att vara sjuk..

Kan hända att jag tänkte på att jag inte orkar söka jobb när jag är sjuk, och det är något jag måste göra dagligen när man är inskriven på arbetsförmedlingen.
Men sen skriver jag inte allt här på bloggen heller, så ni vet egentligen inte så mycket!


Jag har tittat på Desperate Housewives, och Greys Anatomy precis..

Vid drog till Svedala för att hämta satsborden, och nya mattan på Nilssons möbler. Gick aldrig in så fick inte se den snygga killen ;P

Sen drog vi till Ikea. Åt först, och då träffade vi på Camillas mamma Siv och hennes gubbe Sten..
Vi åt köttbullar allihop förutom S & S som fikat.
Jämt när jag äter köttbullar på Ikea på Valbo så skrattar mamma, syrran bror m.fl. Men hallå, det är ju skit gott.

Gick runt och kikade ett tag. Pappa och Camilla köpte lampor, och lite småplock.
För mig blev det bara två klädvårdsrullar, då det går åt som bara den.

Kom hem vid 19.30, så satte mig och tittade på Familjen Annorlunda kl 20. Orkade inte titta på det förra veckan, så då tyckte jag att jag kunde göra det idag :P

Jag är inte ett dugg bättre i förkylningen. Lock för öronen, ont i bihålorna, huvudvärk, riktigt täppt, och lite hes. =/
Tänkte ta en liten paus, så jag återkommer på onsdag e.m.

10 days to party.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0