Fredag den 13:e.

Ja, då var det fredag den 13:e idag. Än så länge har det inte hänt mig något. Skönt. Men visst på 2 timmar kan det hända mycket ;) Haha..

Idag vaknade jag först kl 08. Somnade sen om till 10-10.30 för då ringde telefonen. Gick upp, svarade men då var de ingen där, så kollade vad katterna gjorde, och Junior följde med in till sängen och myste, sen somnade jag om till 12, men gick inte upp förens lite efter 12.30, för då var Junior kelig igen så han låg på min ena kudde en stund, hehe.

Åt frukost, chattade lite med Ann-Sofie, hoppade sen in i duschen, gjorde mig i ordning och tog mig en promenad ner till affären. Köpte lite godis och coca cola, då jag klarat mig i från det hela veckan. Har dock inte kommit ut så mycket :P

Strax efter jag kom hem så kom pappa och Emil också hem. Vid 15.40 så var det Klovn så de kikade vi på. Så jäkla roligt. Ibland jävligt pinsamt.

Annars har det inte hänt allt för mycket. Junior och Dumle har fått något i öronen mot skabb, så vi får inte kela med dom förens i morgon.
Och pappa drog på hockey. Malmö - AIK tror jag det var. Fullsatt skulle det bli iaf.

Har kikat på Let´s Dance så nu väntar jag på utröstningen..

OCH om två veckor så fyller jag 20. :D Så jäkla härligt.
Kommer lite folk hit iaf.. De jag vet om som kommer är:
Ann-Sofie och Daniel (D är min kusin)
Micke och Pia (Farbror + fru)
Farmor och farfar
Christina, Ronny och Tomas (Camillas syster + gubbe, och hennes son. Han kanske skulle komma, han skulle kolla upp så han inte gjorde något. Ska fylla 19 år, så lite mer jämn gammal med mig, hehe)
Siv och Sten (Camillas mamma och hennes gubbe)
Bea (of course, hon är ju här då ;) Haha. )

Hmm, minns inte vilka mer de frågat som sagt ja, men de visar sig ;) Haha. Lite folk kommer det iaf. Ann-Sofie, är ju lika gammal som mig, och Daniel är typ 22 tror jag.

Bara så ni vet så alla jag känner är välkommna hit ;) Hahah. Nej, men det är sant. Men jag vet redan att ingen i från Dalarna kommer, och det är inte så konstigt. Ca 80 mil att åka liksom.

Nu är de strax Lets Dance igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0