Godnatt.

Hej..

Det verkar som att jag har fått tillbaka lite läsare nu. Men jag skriver lite mer också. Har inte haft någon blogglust innan, och då har de ju stått still.. Men nu är jag back on track..

Tänkte att jag skulle sett Music and Lyrics ikväll, men klockan blev för mycket för att jag och Camilla planerade lite inför min födelsedag. Vilken dag, och vilka vi ska bjuda och så.
Blir nog en blandning av kalas och fest. Ska nog bjuda på middag, så gamlingarna får vara med, och sen när klockan blir lite mer så höjs musiken, och då får man välja om man vill stanna och festa eller åka hem. Gamlingarna lär väl åka hem ;) Hahah.
Men det ska bli roligt. Bea är ju här också då :D Supa, supa. Kommer bli en grymt rolig helg.

Ska strax hoppa i säng. I morgon lär jag gå upp vid 10, för vid 12 ska jag gå till frisören. Tar ca en kvart, men ska inom affären ;)

Nej, sängen var det. Hörs i morgon.

Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0