Hmm..

Hej.

Pappa väckte mig vid 10.30 idag, men jag orkar aldrig gå upp då, haha. Låg och småslumrade till 11, då kom Junior in och var jätte kelig, så han hoppade upp och la sig på min kudde, och på mitt ansikte, haha.

Pappa försökte fixa med parabolen, då bilden på tv:n fladdrar hela tiden, och man ser typ inget. Men han kunde inte fixa det, så han fick ringa någon som kom hit och fixade det. Så nu kan vi se på tv igen, haha.

Men jag hoppade in i duschen, och gjorde mig i ordning, och sen efter pappa åkt till jobbet så åt jag frukost.. Kikade på Andra Avenyn, One Tree Hill, och Gossip Girl.

Har kollat lite på tv också.

När Emil och Camilla kom hem så åt jag och Emil mat, sen drog vi iväg till den nya frissan som klippte Emils lugg lite, så nu kan han se igen ;)
Jag har tid där på torsdag :) Klippa av en bit till på håret, då det växer som ogräs. Det är bara 7 veckor sen jag klippte mig, men det är nog ganska slitet, för jag har alltid glömt att köpa värmeskydd. Plattar ju håret i stort sett varje dag.
Men passade på att köpa det idag iaf. Kostar egentligen 145 kr, men det är halva priset denna veckan :)

Emil tycker att jag borde skaffa ett jobb nu, så jag inte åker tillbaka till Dalarna, haha..

Han har haft en kompis här nu på kvällen, pappa har jobbat och Camilla har varit på demo. Och Emil brydde sig inte alls om att lyssna på mig. Men Camilla sa at jag får säga till honom på skarpen..
Det var nämnligen så att Emil låg i pappa och Camillas säng och tittade på tv, när kompisen kom, och då tyckte jag att de kunde gå in på Emils rum och titta på tv där ist. Men icke. Han slog igen dörren. Men Camilla sa att de inte får vara där, så nästa gång ska jag stänga av tv:n för dom :P

I morgon har jag fått i uppgift att skriva en lista på vilka jag vill ska komma hit och parta lite när jag fyller 20. Svååårt. Men jag antar att ingen i från Dalarna vill komma hit ;) Annars är ni välkommna, haha.

Nu ska jag se på Beverly Hills..

Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0