KRASCHAD DATOR?

Hej!

Jag tänkte bara berätta att min dator dött typ. Den går inte att starta =/ =/ =/ Jag blir så jävla less på den skiten. Pappa trodde att det är msn som ställt till det. Men vi får se.. Pappa har åkt och lämnat den till någon datakille som han känner, så jag får hålla ut tills i morgon kväll, för då kan vi åka och hämta den igen.

Ingen kan nog fatta hur mycket jag behöver min dator. Jag klarar mig ärligt talat inte utan den. Får hoppas den är fixad i morgon. Tråkigt nog lär man väl bli ännu fattigare efter detta. Blääääää. Jag hatar datorer. Jämt krångel..

Lånar pappas dator en sväng nu, men det blir nog ingen uppdatering förens i morgon kväll, för jag tappade lusten till allt just nu.

JÄVLA SKIT.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0