Laguna beach.

Hej.

Vi kom iväg lite innan kl 14, så då åkte vi först till en Bazar och gick runt där ett tag, och sen var vid hos farmor och farfar vid 15.20. Fikade på semlor. Så jäkla gott. Och farmor hade bakat brödet själv. Ännu godare..

Sen i typ 2 timmar satt min lillebror och lekte med Fiona, Ariell och Askungen barbies, hahah. När pappa och farfar satte sig vid bordet så sa Emil: Men nu kan ju inte jag leka längre när ni sitter här. För pojkar leker inte med barbie, hahah. Så vi frågade vad han var för något, och han var ju pojke, så då fnissade han bara, haha.

Vid 18 fick vi mat, och då var vi huungriga. Köttfärslimpa, potatis, sås och grönsaker. Mums.

Sen satt vi och pratade, och Emil fortsatte leken med prinsessorna ;) Tror vi åkte hem vid 19.50, så de tar väl ca 35 min hem .
Men nu har vi ju också snö och halka, så de tar väl kanske lite längre tid än i vanliga fall..

Junior var pigg och busig när vi kom hem. Så nu är han som vanligt igen, haha. Men jag har inte vågat tagit upp och kelat med honom än :P Bara med tjocka Dumle. Spinner jämt.
Just nu ligger han i min fotända och snarkar.

I morgon fick Emil vara ledig i från fritids, för pappa är ledig natten tills på tisdag, så vi ska till tippen, och sen in till Malmö. Ikea var nog stoppet..

Jag vill ju fortf in på Gina Tricot för de har bättre utbud på gågatan. Anna hade varit och shoppat loss där inne igår. Och jag blev inte alls avundsjuk ;) Hahah..

Nu ska jag kika på Laguna Beach innan jag somnar.

Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0