Malmö.

Hej!

Får väl slänga ihop ett inlägg nu innan jag ska hoppa i säng.

Gick upp vid 10.40 idag. Hoppade in i duschen, och åt sen frukost. Vid 11.30, så tog vi bilarna till Ystad. Pappa körde denn som det ryker om, då Camilla inte ville köra den. Vi lämnade den hos en kille som ska fixa den, och sen är den klar på torsdag. Tur är väl det. För jag ska med pappa in till jobbet, för att farmor och farfar ska hämta mig där, och sen hämtar vi Bea på stationen.

När vi lämnat bilen så åkte vi till Malmö. Emil skulle in på "Toys R`Us", så vi gick där inne ett tag, och sen åkte vi in till Centrum. Jag sa att jag ville på Gina Tricot. Var väldigt svårt att hitta parkering. Men vi fick gå en bit. Jag som hade min stövlar med 7 cm klack. Men är så van att gå i dom nu :P

Hittade två klänningar där inne..


Denna var skön, och sen är det en dragkedja längst ner, så det gjorde den lite "tuffare", hahah ;)


Sen köpte jag denna fast i svart. Dock är baden lite långa, så Camilla ska få sy lite så de blir kortare.

Vill ha ett par färgade strumpbyxor till, men kommer inte komma in till Malmö nå mer nu innan jag ska ha dom..
Ska kolla med Bea om hon kanske ska till stan eller Elins Esplanad i veckan ;) Haha.

Vid 14.45 så åkte vi hem.
Eller först in på Coop Extra i Skurup och handlade lite mat.

Vi åt potatiscrocketer, lövbiff och varm bea sås idag. I morgon blir det kycklinggryta :)

Melodifestivalen blir ju bara sämre och sämre.
E.M.D.´s låt var okej. Men de har gjort bättre. Velvets låt var okej, Molly var okej, men vad fan höll BWO på med? Inte ska dom sjunga ballader iaf.
Men vi har kommit fram till att det är Christer Björkman som har händerna med i spelet när de gäller vilka som ska duellera med varandra.
Han rör ju om, och gör så att de han tycker ska gå till final får gå till final. Så de kvittar ju om man ringer och röstar eller inte.
Skit samma, det är väl inte ens säkert att vi får tävla i Eurovision song contest?

Nog om det..

I morgon åker pappa till Värmland, och blir borta tills onsdag kväll.
Emil vill inte följa med och lämna pappa på jobbet i morgon (de är 3 st om ska åka dit tillsammans, så de ska mötas där), så han och jag blir hemma. Då slipper vi gå upp så tidigt ;) Hahah.

Katterna har däckat i min säng. Förutom Lakrits, som varit borta i ca 4 dagar. Vi har ropat och ropat på honom. Men icke. Han är helt borta. Får hoppas att han kommer hem snart.

Nu ska jag kika runt lte innan jag går och sover :)

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0