Night. 02.30

Hej..

Trodde att jag postade ett inlägg för ca en timme sen, men de blev sparat som utkast, dock bara hälften av vad jag skrev. Men jag skrev bara att det var dåligt att Ugglas och Emilia fick duellera med varandra. Deras låtar var verkligen inget att hurra för..

Tror jag blev väckt runt 11.30 idag, men jag är alltid lika trött och orkar knappt gå upp, haha. Tog mig upp till slut, och åt frukost och sen hoppade jag in i duschen..

Satt vid datorn och lite sånt.


Pappa började lägga typ lister efter väggarna för att ha sladdarna där i, och Junior och Dumle var så bråkiga och lekte med skruvar och sånt som pappa skulle använda så han satt och svor åt dom, så fick lov att stänga in dom på toaletten ett tag..


Vid 14.15, kom två killar i från Helsingborg hit, för att köpa pappas gamla hemmabiosystem..


Jag och Camilla har spelat Fia med knuff, med Emil men han blir sur om han inte vinner. Riktigt dålig förlorare. Och han gnällde hela tiden över att vi knuffade hans gubbar, men han spelade typ bara för att knuffa bort våra. Precis när jag var in i mål såå blev jag utknuffad, så jag förlorade och Emil vann..


Sen var jag med Camilla och handlade mat och så.. Blev tacos. Mums.


Som ni vet har jag ju kollat på Melodifestivalen, och sen såg vi på Brottskod försvunne, och sen en film som hete "Gone Baby Gone". Ganska bra faktiskt..


Har även hunnit kolla klart på High School Musical 3, och ett Beverly Hills avsnitt.

Lyssnar lite på Melodifestivalslåtarna. Jag och pappa tycker att Ninas låt var riktigt bra. Jaag gillade ju även: Jonathan, Scotts och Alcazar..

Tror jag ska hoppa i säng strax för i morgon får jag nog inte sova lika länge som idag. De ringde och berättade att nya tv-bänken kommit, så den ska vi nog iväg och hämta :)

Godnatt..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0