Onsdag kväll...

Hej!

Sitter och chattar med Bea på msn just nu. Vi snackar Turkiet minnen ;) Haha. Det var nämnligen så att en 40-årig gubbe som heter Noa, försökte bjuda ut mig varje kväll. (Han pratade hyffsat bra svenska) Men jag sa kanske varje kväll, för sa jag nej så undrade han varför och massa sånt. Men jag dök ju aldrig upp ;) haha. Vi hade fullt upp iaf.. Hähä.

Idag när jag satt och kikade på 90210, så ringde det. Det var en försäljare som sålde "Socks" d.vs strumpor. Tror pappa fick hem sånna i början på veckan. Och denna försäljaren frågade då om min pappa var hemma, men sa att han inte var det och skulle inte komma hem förens vid 23.
Ist frågade han vad jag gjorde. Så berättade att jag är arbetslös, och då tyckte han att jag skulle söka jobb där han jobbar. Och det är i Barcelona ;) Men jag sa att jag håller mig till Sverige, haha. Han pratade på om lite annat och frågade sen om min pappa är hemma i morgon, men sa att han slutar kl 23 både i morgon och på fredag. Så då frågade han om han kunde ringa på måndag. Sa att jag inte visste hur han jobbade då, men sa att han annars får prata lite mer med mig ist ;) Hahah.

Det kommer bli jag som svarar oavsett hur pappa jobbar nästa vecka. Jobbar han natt så sover han ju på dagen, och jobbar han f.m så är han ju på jobbet.

Men han tackade för en trevlig pratstund och önskade mig lycka till med jobbsökandet. Haha.
Han verkade ganska gullig faktiskt ;) Skulle ju bett om mejl, hahah.

Jag, desperat? Hahah, no way ;)

Faan, jag skulle skriva en lista idag på vilka jag vill bjuda hit när vi ska ha 20-års fest för mig. Jag har glömt att skriva den, så får börja nu innan pappa kommer hem :P

Over and out.!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0