Shopping.

Hej..

Först åkte vi till Svedala, då vi skulle kolla på satsbord. För pappa har sålt vardagsrumsbordet till farmor och farfar, då vi inte ska ha kvar det. Så de beställde satsbord och la undan en ny matta. Så de kan nog hämtas nästa vecka.. Killen som hjälpte oss är så jääävla snygg. Perfekt är de rätta ordet. Mummma. Han hjälpte oss förra gången vi var där också.

Sen drog vi till Burlöv Center. Jag gick inne på Gina Tricot och kikade, men hittade ingenting. Så fick ett presentkort, eftersom att jag lämnade tillbaka klänningen. Och man hade bara 8 dagar på sig om man ville ha pengarna tillbaka.
Sen gick jag in på Vero Moda, och köpte ett par till jeansleggins. Fast med dragkedja nertill:



Sen gick vi och åt på Mc´Donalds. Men innan vi åt så ringde syrran och frågade vart man köper presentkort om man ska ha på hela köpcentret, haha.

Camilla gick och handlade på Coop medans vi åt upp, och när jag var klar så sprang jag in på Cubus för att kolla om jag hittade något rött, men icke.
Hittade detta ist:


Halsband där det står "LOVE".


Örhängen..


Och nagellack. Ett aprikos färgat, och ett ljusrosa..

Mina naglar har blivit väldigt långa nu ;P Borde klippa av dom lite så de inte spricker..



Jag ska kika på AA nu, för de glömmer jag nästan jämt bort på tisdagar ;) Haha..

Over and out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0